WMSO Committee 2011

Sebagaimana yang anda semua sedia maklum atau belum maklum lagi, Wellington Malaysian Student Organisation telah pun melantik para pemimpin baru yang akan menerajui WMSO pada tahun 2011.



♥  ♥ THE PRESIDENT: NURAIN NADIAH AB RAHIM ♥ ♥ ♥ 
Bachelor of Commerce and Administration
Can be contacted via her Facebook Page




 ♥  ♥ VICE PRESIDENT I: SHARIL AZRIN DAMIRI ♥ ♥ ♥ 
Bachelor of Commerce and Administration
Can be contacted via his Facebook Page




♥  ♥ VICE PRESIDENT II: FARAHIN SULAIMAN ♥ ♥ 
Bachelor of Education TESOL
Can be contacted via her Facebook Page


 ♥  ♥ SECRETARY: ZAFIRAH MAHADZIR ♥ ♥ ♥ 
Bachelor of Education TESOL
Can be contacted via her Facebook Page



 ♥  ♥ TREASURER: MUHAMMAD ARIF IDRUS ♥ ♥ 
Bachelor of Commerce and Administration
Can be contacted via his Facebook Page




 ♥  ♥ WMSO OFFICIAL SITE 2011 MANAGER ♥ ♥ ♥ 
Bachelor of Science Psychology, Bachelor of Arts Educational Psychology
Can be contacted via his own website

Adalah diharapkan agar pengurusan dan pentadbiran WMSO akan menjadi lebih hebat daripada tahun-tahun sebelum ini. Segala pertanyaan, cadangan, dan aduan, boleh disalurkan di sini [ .....]

Comments

  1. Salam ukhwah... saya Normalia dari UPM. Saya dan suami akan mendaftar sbg student Phd di VUW pada Mac 2011 ni... Nak tumpang tanya, boleh tak saya rujuk kat group ni untuk tanya hal2 berkaitan dgn penempatan awal di wellington, nursery anak2 dsbnye. Atau ada saluran lain lagi? Saya ada jumpe blog khas utk persatuan prosgrad welly: http://postgradwelly.blogspot.com. Tapi blog ni mcm dh x update. Boleh tak suggest pada saya the right person yg saya boleh approach/contact utk tanya hal2 berkaitan dgn penempatan awal di wellington. Kami agak kesuntukan masa sbb baru minggu lepas dpt makluman biasiswa phd diluluskan, jadi perlu settle segera sbb awal bulan 3 dh kene register phd di VUW. Terima kasih banyak2 atas maklumbalas...

    ReplyDelete
  2. Asmlkm. InsyaAllah anak saya akan melanjutkan 1st degree ke VUW Feb.2011 ini di bawah tajaan JPA (Ex.INTEC). 1. Mohon diberi panduan persediaan yang perlu dilakukan sebelum ke sana (Visa sedang diurus oleh AGENT). 2. Perkara yang perlu dilakukan/alami sebaik saja penerbangan bermula dari KLIA sehinggalah ke Wellington. 3. Adakah pelajar2 senior di sana ada program untuk membantu pelajar2 baru ini. Harap mendapat respond. Wslm.

    ReplyDelete
  3. Lia Sakinah..
    Waalaikumussalam.Akak boleh rujuk kepada ketua persatuan post grad iaitu abang Jestin Nordin untuk mengetahui hal berkaitan. Ini emailnya

    flanker137@hotmail.com
    (+64 211794695)

    Untuk makluman akak, abang Jestin ni dah lama stay di Wellington.So, he's the right person for you to ask about accomodation etc.Kalau ada apa apa kemusykilan, jangan malu jangan segan drop soalan kat sini ye.

    =)

    ReplyDelete
  4. dinoSA...
    Waalaikumussalam.

    1. Persediaan awal seperti kelengkapan baju yang tebal, walking shoes yang sesuai amatlah diperlukan disini.Cuaca agak sejuk dan berangin, kampus pula di atas bukit.Jaket sejuk tak perlu beli sebab kat Welly ada jual dan lebih murah harganya.Just prepare keperluan asas dan sedikit bekalan makanan seperti maggi dsb.Jangan lupa bawa segala dokumen perjalanan yang penting.

    2. Insya-Allah akan ada senior dan wakil dari MSD yang akan menunggu ketibaan pelajar baru di airport.Selalunya itu yang kami lakukan setiap tahun untuk memastikan tiada pelajar yang 'sesat' setibanya di Wellington.

    3.Ya.Sudah tentu.WMSO antara yang akan membantu pelajar baru di sini.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Be nice :)

Popular posts from this blog

Farewell party Ustaz Erfino Johari

Loving Season?

Who We Are etc