VUW MyQual Software Testing


Perhatian kepada semua pelajar Victoria University of Wellington, terutamanya pelajar-pelajar yang tidak mengambil jurusan TESL/TESOL, satu iklan telah ditampal pada dinding Faculty of Science untuk menjemput anda semua menjadi tester untuk software baru MyQual.

SOftware ini bertujuan untuk menyenangkan pengurusan dan perancangan kursus yang anda buat. Menurut iklan tersebut, software berkenaan akan

  • menganalisa kursus anda, 
  • subjek-subjek yang anda perlu ambil, 
  • dan juga subjek-subjek yang anda masih perlu ambil
Kebiasaanya benda ni boleh dilakukan dengan berjumpa koordinator atau staf di fakulti masing-masing tapi dengana danya applikasi/software sebegini, anda dapat menjimatkan masa dan merancang perjalanan akademik anda sambil makan biskut cicah air kopi depan komputer.

Tarikh tamat permohonan percubaan ialah pada 30 September 2011. Sila emailkan nombor dan nama yang tertera pada student ID anda untuk menggunakan software tersebut ke myQual@vuw.ac.nz. dengan subjek: I want to be MyQual tester.

Comments

  1. update: myqual sekarang dah boleh diguna pakai melalui komputer luar universiti dan tak perlu register. Ada dalam student portal anda. Pergi ke http://vuw.ac.nz dan login ke tab MyQual untuk gunakan feature ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Be nice :)

Popular posts from this blog

Farewell party Ustaz Erfino Johari

Loving Season?

Who We Are etc